Cleanliness is next to Godliness

Pixsurguy

Senior Member
Joined
Aug 4, 2005
Messages
19,299
lmfao ... I don't even know what to say to that lmao perhaps we should rinse off then lol :blush: :sigh: [/COLOR]
Oh, what a GOOD idea Ms. S.:happy: :happy:
Ptoooie and bleah!!!:exclamati :exclamati (not as to your idea - just tryin' to get rid of the rest of the soap.)
 

squirt

Administrator
Joined
May 5, 2004
Messages
818,815
Oh, what a GOOD idea Ms. S.[/COLOR]:happy: :happy:
Ptoooie and bleah!!!:exclamati :exclamati (not as to your idea - just tryin' to get rid of the rest of the soap.)
lmao ... at least it wasn't Lava lol that's one taste that is hard to get rid of lol :eek:
 

Pixsurguy

Senior Member
Joined
Aug 4, 2005
Messages
19,299
lmao ... at least it wasn't Lava lol that's one taste that is hard to get rid of lol :eek: [/COLOR]

Oh yeah - both Lava and Octagon !!! I managed to get both of them used on my mouth by my mother when I was little and potty-mouthed. hehehehe
:happy: :hehe: :happy:
 

essex boy

Super Moderator
Joined
Nov 7, 2003
Messages
46,436
LOL,My Headmistress at Junior School washed my mouth out with soap.
Imagine if that happened these days
 

squirt

Administrator
Joined
May 5, 2004
Messages
818,815

Oh yeah - both Lava and Octagon !!! I managed to get both of them used on my mouth by my mother when I was little and potty-mouthed. hehehehe
[/COLOR]:happy: :hehe: :happy:
never had octagon lol butt lol I did get my mouth washed out with lava by my grandmother lol :sneaky2:
 

Lotty

Jokeroo Enthusiast
Joined
Dec 26, 2006
Messages
21,550
Congrats Essex Boy - good one!

<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><img src="http://i122.photobucket.com/albums/o254/Lotty_54/Congrats.png" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>
 

Inuyasha1980

Junior Member
Joined
Mar 8, 2006
Messages
21
:angry: Eeeewwwwww, I think I'm gonna throw up!! And it is YOUR fault, Essex!! Who takes the plates to the dog to lick'em? Is that the way you do your dishes? :angry: Essex, open wide and swallow deep, cuz here it goes... Aaaaarrrrgggggg!!!!!:eek: :hmmm: :crazy: :tounge: :plain: :eek:mg: Next time do not let others see how you take care of housechores...

Ehmmm, I do not remember eating that... :wow:
 
Top